No man is an island. Women, however, can be when they need to.Tillbaka till toppen

Nu har jag varit en ö länge nog, dios miiio ;)

vet inte om det finns nån kvar därute men kommer börja skriva här igen wiiiie!

Måste ju inleda med något storslaget.
Känner att jag ska köra på cilladieten i 21 dagar.
Jag reser nämligen bort till varmare breddgrader den 15e
och då vill man ju vara sådär 2011snygg.

frukost: havregrynsgröt m. russin
lunch: (vitt kött+grönsaker)
mellis: frukt
kvällsm: havregrynsgröt m. russin

+ cola light, vatten, grönt the och matsmälningsblandningar när man känner för det.
+ ett mellanmål någon gång under dagen som består av keso+någon nötblandning eller mosad banan

kom igeen nu snyggingar, nån som vill köra samtidigt som mig?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback