HEJ BLOGGEEEN!Tillbaka till toppen

Whaaat?
 
Det är det du tänker just nu.
För du har helt glömt att du ens följer denna bloggen!?
 
Så nu får du lite recap:
 
Jag hade världens bästa gå ner i vikt blogg 2011.
Visst den är inte helt pk. (står inte för hälften av mina inlägg, typ)
MEN. Den hjälpte mig att vara bekväm i min kropp. Lyckades väga 58 kilo till mina 171 cm.
Jag HATAR att jag inte mår bra när jag väger mer. Men så är det och det är mitt liv.
Augusti 2011 gjorde jag slut med min pojkvän sen massa massa år.
Och i över 1,5 år har jag nu gått upp i vikt, ångest och depression.
 
Men det är en ny tid!
Visst är det?
JA!
 
Jag vet inte alls hur era liv är nu, men jag behöver en omstart.
1 februari börjar den.
 
Join me and magical things will happen! ;)
 
 

Kommentarer
dina

im with you babes!!!!!!!! :)

2013-01-10 @ 01:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback