Månadsinvägning: 58 kilo!Tillbaka till toppen

Japp, jag klarade månadens
58 kilo visade nämligen vågen.
Jag hoppade på den nästan så fort vi kom hem,
med viss bävan dock pga ovanstående inlägg.

En titt på målen:

(startvikt: 65 kilo)
Januari:     62 kg (belöning 12 salsalektioner)
Februari:    62 kg (belöning Reebok easytone)
Mars:         61 kg (belöning massage)
April:          61 kg (belöning manikyr & pedikyr)
Maj:           60 kg (belöning rakpermanent)
Juni:           59 kg (belöning resa)
Juli:            58 kg (belöning gymkort)
Augusti:      57 kg (belöning neulash)
September: 56 kg (belöning ansiktsbehandling)
Oktober:     54 kg (belöning permanent hårborttagning)
November:  53 kg (belöning ögonoperation - slippa linser)
December:  53 kg (belöning boka PT två timmar)

Wohoo! Ett gymkort ska införskaffas!
Men eftersom jag kanske kommer få jobb på ett gym ska jag vänta med att köpa gymkort,
om jag får jobb kanske jag får gymkort på köpet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback