månadens mätningTillbaka till toppen


bröst: 80 (90)
midja: 65 (72)
mage:82 (87)
höftben: 85 (90)
rumpa: 92 (97)
höfter: 93 (100)
höger lår: 52 (56)
vänster lår: 53 (57)
höger vad: 35 (35)
vänster vad: 34 (35,5)

Siffrorna i parantes är alltså sen i januari.
jag tyckte det var så läskigt att mäta mig varje månad så har inte gjort det sen februari.
Det kanske inte ser mycket ut, men när jag drar ut måttbandet och ser hur det var innan
så ser det ut som jättestor skillnad!
Och jag själv märker det knappt!

Detta var vad jag satte upp som mål i december:
bröst: 90 (check)
midja: 65 (check)
mage: 75 (fattas 7 cm)
höftben: 80 (fattas 5 cm)
rumpa: 97 (check)
höfter: 98 (check)
höger lår: 50 (fattas 2 cm)
vänster lår: 50 (fattas 3 cm)
höger vad: 32 (fattas 3 cm)
vänster vad: 32 (fattas 2 cm)

tänker lite som såhär att dt är väldans svårt att bestämma ett mål i centimetrar. mina höftben sitter som de sitter, det enda som kan minska på centimetrarna där är kärlekshantagen.
min mage vet jag inte om jag kan tappa 7 cm i. jag har ganska mycket muskler i den som ska få plats ;)
Men lite kul att se att jag klarade midjemålet!
mina vader haha. de har i princip bara muskler när jag står upp så kan nog inte tappa så värst myck emer där heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback