tankar..Tillbaka till toppen

kände mig heelt svag imorse när jag gick till affären för att köpa min frukostnutrilettbar.
kändes som att jag kunde kollapsa när som helst.
detta är alltså dag sju. jag har ätit ca 1000 kcal om dagen.
funderar på om det börjar bli för lite? Kanske ska höja till 1200 per dag?
Å andra sidan kanskedet var för att jag är liiite småbakis, eller för att jag inte är van
att göra någon aktivitet innan frukost. dessutom har jag ju bara sovit 5 timmar inatt. hmm..

mat av igår:
varma koppen kantarell 100kcal
köttfärs med keso och grönsaker 200kcal
nutrilettbar 200kcal
1 rom m. cola light 150kcal
några munnar vodka redbull50kcal
1 italliensk delikatesstalrik (salami, parmaskinka, ost, oliver, kronärtskrocka...) småångest för att jag inte vet hur mycket kcal det blev :( men det var ju et förrät så inte tor mängd alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback