vet ni?Tillbaka till toppen

Det är ca 30 st som klickar in här varje dag.
Det tycker jag är väldigt fint.
Som en skolklass är vi!

Det fina är att jag inte gör reklam längre
(Gjorde det i tre dagar kanske)
så det är troligtvis samma människor!

Jag vill gärna veta mer om er!

Så nu har vi en omvänd frågestund hihi :)

Vad heter ni?
Vad har ni för drömmar?
Vad är era hälsomål?
Hur gör ni får att hålla självkänslan uppe?
Vem älskar ni mest i hela världen?
Vad vill ni läsa om här?
Har ni barn?
Är ni 14 år?
Vilken musik tränar ni till?
Har ni någon passion?

Tell me tell me!
Berätta vad ni vill!
Om ni har en blogg så skriv den!

Kommentarer
BENITA

Jag brukar kika in här eftersom jag ibland går igenom viktbloggarnas lista :-) Alltid roligt att hitta hit och jag håller med dig om din "slogan" I will not be the fat one. :D

Anonym

haha okej vad roligt :D var lite orolig att den skulle tas på fel sätt, men skönt att du gillar den!

2011-01-13 @ 13:24:40 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/
BENITA

tack! och din slogan tas inte få fel sätt. alla går ju runt och tänker så ju :D

louise

Louise

Ingen aning faktiskt..

Jag saknar att känna mig vältränad efter jullovet så jag vill gå ner nåt kilo och slippa mitt sötsug

Fokuserar på det som är bra

Min syster

Det du skriver om, fast mer träning och INGEN BANTNING

Nej

Yes

Poppig musik, som gör mig taggad

Handbollen



Kram :DD

2011-01-13 @ 17:28:27
cilla

Åh va roligt att få veta lite mer!

Ska tänka på att skriva mer om träning!



Tack för att du svarade, kraam :)

2011-01-13 @ 19:28:02 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/
anonym

17årig tjej, mitt mål är att gå ner 10 kilo, för att trivas bättre med mig själv bara. :) från 60 till 50. Tycker att du är grym!!

2011-01-13 @ 20:45:38
cilla

okej:) ni är så fina som skriver!

blir så glad hela jag.



Tack så mycket!

2011-01-13 @ 21:10:03 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/
SaraW

Jag heter Sara och jag är 17år (snart 18)

Jag läser väl din blogg för att jag tränar mycket själv och vill se superduper ut till sommaren, även om jag redan tycker att jag ser helt okej ut!

Trevlig blogg ! :)

2011-01-14 @ 22:52:50 | http://sarawestbom.tumblr.com
Anonym

sara, förlåt men förstår inte hur man kommenterar på din blogg :(



Men den var väldigt mysig att läsa:)

grymt att du tränar och är nöjd med dig själv!!

2011-01-14 @ 23:22:38 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback