nödlösning!Tillbaka till toppen

Jag höll på att äta ner mig totalt - så tog en lång dusch, tvättade håret, borstade tänderna..
Nu ligger jag i sängen helt slut och bara sugen på vatten.
Jag har undrat länge nu, svettas man nr man duschar?
Om inte - varför blir jag alltid så törstig av det?
Blir galen på mitt hår det bara hänger :(
Ni med fint svenskt hår ska vara så tacksamma så det inte är sant.
Om jag plattar håret blir det slitet,
om jag färgar det blir det lika fluffigt som på hon i en prinsessas dagbok - innan the make over.
om jag gör det lockigt så ser jag ut som från en 80tals film
aaah I cant win!
men om jag vinner på lotto kan jag göra en Brazilian Blowout varannan månad. yeey.
nån som vill göra det på mig för en femhundring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback