Min månadens belöning! - take the gym with youTillbaka till toppen

Precis som förra månaden ändrade jag mitt mål till ett mer hälsosamt.
Jag har nämligen klickat runt på tradera,
och när jag såg dessa till underpris kunda jag inte annat än slå till!


Reebok easytone!




Lite underifrån och i vardagskläder (kommer ha dom exakt varje dag)



och så inifrån!
som ni ser är "kuddarna" inte alls så stora. kolla va fiina dom är! Dör!
De är sjuukt bekväma att gå i, fast jag har i och för sig inte gått någon promenad i dem än hehe ;)


Lite klickbar info till de intresserade:






"easytone shoes are designed with style in mind so they can be worn for ll your daily activities - from work to school to shopping to walking - everything you would normaly do in a day. They help tone key leg muscles..."

Kommentarer
matilda

sånna där vill jag också köpa! typiskt bra!

2011-02-26 @ 12:29:40 | http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback