fick en upplyftande kommentar nyssTillbaka till toppen


"fan vad ful du är :(
kommer aldrig besöka din blogg:(
PS:you look like a whore:("




(Från IPadress 82.209.150.208
Det är en person som bor i Malmö.)
Jag älskar att analaysera saker so here it goes:

Jag förstår till viss del syftet att skriva negativa kommentarer anonymt.
att sänka någon utan att behöva ta konsekvenen av det.

Men jag har fått för mycket kärlek för att en feg anonym kommentar ska sänka mig.

Om hen mot förmodan tycker som hen skrivit så påverkar det inte mig heller.
En person tycker jag är ful. Men hela mitt liv står och faller inte med om jag är ful eller fin.
Jag klarar mig ändå.
Personen kommer aldrig mer besöka min blogg. Det gör inget heller. Jag har redan många fina läsare.
Jag ser ut som en hora sägs det. Kan ju hålla med om att jag visar mycket hur på bilden nedan. Men jag hade precis tränat och det var sommar.

Men jag är medveten om att just sånna här kommentarer kan sänka andra, och med det menar jag inte
att jag är bättre på något sätt. Jag har haft tur i livet bara och skulle lika gärna kunnat sitta och gråta nu.

Men något jag vill säga till er som fått uppleva mobbing eller liknande vill jag bara säga:
Ta skiten och vänd det till något positivt!
Visa mobbarna att du är grymmare och starkare och bara jobba ännu hårdare!
Med vad din passion än är; dansa, sjunga, träna, musik, måla...

Ni är underbara :)

Kommentarer
ida

åh , förstår mig inte på sånna människor, får det dom & må bättre eller ?

bra att du inte tar åt dig för du är ju verkligen inte horig & absolut inte ful lixom !

hihi, kram!

2011-02-08 @ 19:40:27 | http://afakesmilee.blogg.se/
sara

haha, men va? vilket sär! Tycker du är hur söt som helst : )

2011-02-08 @ 21:57:12 | http://sarawestbom.tumblr.com
cilla

tack så mycket sötnosar!

2011-02-09 @ 02:51:28 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback