Dagens mat och träning!Tillbaka till toppen

10:00 Frukost: müsli med blå mjölk och banan
12:45 lunch: kyckling, paprika och potatis
16:00 lunch 2: ratatoue (ingen aning med stavning här) och bönor med ris
18:00-19:00 STREETDANSTRÄNING
19:00 frukt
20:45-21:45 SALSATRÄNING
22:00 ägg och nötter

Så svårt med det där sista målet efter träning! Jag brukar bara ta en proteinshake, men salsan är
så långt bort så den hinner bli äcklig om jag har med den och det går för lång tid
om jag väntar tills jag kommer hem.

Måste köpa protein bars!

Kommentarer
Peter Andersson

Hej!



Folk frågar mig vad jag går hög på kolla in de här

http://pevtear.com/viktminskning

Har aldrig mått så bra, de är baserat på naturprodukter, kinesiska örter.

De är för alla människor inte bara för dom som vill gå ner i vikt. Man håller sig friskare, har inte varit sjuk sen jag började med detta.

Är du själv intresserad av att börja som distributör, så finns de alla möjligheter man kan köra på deltid eller heltid. De är kul och de är många som är intresserade av produkterna.



De är en måltidsersättnig, man byter ut en eller två måltider om dan, sen äter man vanlig mat också gärna en färgrik måltid på kvällen.

När du har nått din målvikt, så är du den bästa reklamen själv om du vill börja sälja, folk kommer och fråga vad du har gjort för och se så pigg och fräsch ut. De säljer sig själv.

30 dagars pengar-tillbaka-garanti.

Hör gärna av dig om de är något, lycka till

Mvh Peter

2011-02-09 @ 16:20:33 | http://pevtear.com/viktminskning
Anonym

räknar du kalorier? :)

2011-02-09 @ 22:52:06
cilla

Nej, räknar inte kalorier.

Jag utgår från mig själv istället,

och försöker äta nästan som jag gjorde innan bara att jag drar ner lite på kolhydrater och fett.

För mig så blir det nyttiga livet lättare på det sättet.



Jag gör så eftersom jag tänker långsiktigt. Och för mig så skulle det inte kännas bra att räkna kalorier varje dag, jag vet på ett ungefär och det räcker för mig i alla fall :)



Men nån gång ibland kan man ju kolla sig själv så man inte ligger väldigt mycket över det rekommenderade:)

2011-02-10 @ 00:53:00 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback