Dag 49 - Bli arg!Tillbaka till toppen

Om du inte är nöjd med din situation,
så bli arg på den!

Man behöver kanalisera sin energi på något sätt.
Om man inte är nöjd med vart man är i livet så kommer det upp
på konstiga sätt i vilka situationer som helst.
Om du fokuserar alla dessa känslor så kan du utvinna något ur det istället.
För mig funkar det faktiskt att bli arg. (Se inlägget nedan)
Jag är verkligen arg för att jag har ett sånt konstigt beteende.
Och jag känner att idag kommer vara en riktigt bra dag med grym träning,
och hälsosam mat.

Men för dig kanske det funkar bättre att bara börja älska dig själv.
Gör man det så vill kan inte behandla sig själv dåligt,
genom att sluta träna och äta dåliga saker.

Hitta din känsla!
Dock inte besvikelse för tror det bara bryter ner dig psykiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback