Dag 38 - Thinspo?Tillbaka till toppen

Tänkte idag ta upp detta med thinsbo eftersom kissie pratade om det igår.
Det kan alltså användas för anorektiker för att få inspiration att bli smalare.
Felet med det som jag ser det är att normalbyggda tjejer tittar på tjejer som
av naturen är väldigt väldigt smala.

Man måste alltid tänka på vem man är och utgå från det!
Min syster har alltid varit väldigt smal, och haft ett bra förhållande till mat.





Medan mitt förhållande till mat inte varit hälsosamt.
Men jag jämför mig ändå inte med henne och tror inte att det bästa är att jag ska bli lika smal!
För jag tror inte att vi är "menade att vara lika smala - trots att vi har liknande gener!

Därför kan jag ännu mer distansiera mig från tjejer som jag ser att de är naturligt smala.
Jag vet att jag aldrig kommer de ut på det sättet och samtidigt vara hälsosam!
Jag kan däremot få en bra mycket starkare och hälsosammare kropp och det är det jag försöker!

Så. Om du är medveten om att vissa är smala av naturen så tror jag personligen att
thinspo verkligen kan fungera som verklig inspiration!

Denna sida innehåller massa före-efterbilder. thinspiration deluxe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback