5 feb - FavoritmuskelTillbaka till toppen

heheh ooj då.
jag har ju totally glömt bort min fina lista i helgen. Så nu får jag jobba in!

Det jag älskar att träna mest måste vara låren! Förmodligen eftersom jag är starkast där.
Benpress får mig att känna girlpower haha!
Det är den känslan jag helatiden jagar!
Att känna mig stark, stabil och amazing!

Sen att se musklerna så smått bli synliga ger också en väldans kick ;)





En sån här seriös bild tog jag efter ett riktigt girlpowerpass i somras. Då hade jag en kort men intensiv träningsperiod, men sen gav jag upp :(.
But look at them thighs! Nu ska jag tänka med långsiktigt och inte ge upp efter två veckor!

Kommentarer
Anonym

Hej! Funderar på om jag ska mäta mig istället för att bara fokusera på vågen, och undrar om du vet hur ofta man ska mäta sig? Är varje vecka "onödigt", alltså hinner det bli någon skillnad tror du? Eller ska man mäta sig varannan? Om du vet så tipsa gärna!

2011-02-07 @ 12:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback