2 feb. I mina öron när jag tränarTillbaka till toppen

När jag tränar vill jag att artisten bakom låten ska vara inspirerande för det peppar mig! Jag gillar låtar som gör att man känner att ingenting är omöjligt, låtar som gör mig glad och låtar som har girlpower och snygghet i sig!
(detta får mig att prestera bättre, men kommer inte uppfostra mina barn att bli lika stereotypa så sätt inte i halsen hehe)

Sen är det också viktigt för mig att takten stämmer! inte för snabb/långsam!


50 cent är perfekt att lyssna på när man kör styrka! Varför? haha. Jo för när jag hör hans låt så går ju tankarna till hans feta muskler - och jag inbillar mig att jag är lika stark! Dessutom började han från noll och är världskänd. inspiration mutch? Dessa låt är i perfekt takt för situps och armhävningar!

50 Cent – I Get Money
50 Cent – Ayo Technology

rebecca och fiona är typ de grymmaste som finns! Hur kan man inte bli taggad av deras underbara houselåtar? detta är definitivt spinning/spring/uppvärmningslåtar!

Rebecca & Fiona – Bullets
Rebecca & Fiona – Luminary Ones


black eyes peas är fetaste gruppen som finns, hands down! enda sen "where is the love", i have been in love. fergie är också sjukt inspirerande! nedanstående låt dansar jag gärna till ;)

Black Eyed Peas – Imma Be



Stretchningslåtar: Kanye West är otroligt talangfull (och klumpig). man måste älska honom!
Norah Jones har finaste rösten på jorden
Agnes är vackervacker och har otrolig utstrålning!
Sista låten är bara grym vet ingenting om artisten, utom att hon har KÄNSLA

Twista feat. Kayne West & Jamie Foxx – Slow Jamz - Edited featuring Kanye West & Jamie Foxx

Norah Jones – Come Away With Me

Agnes – Champion

India Arie - promises



Denna playlist har jag redan lagt ut men den är gryyym!
girlpower




p.s. svenska killar dansar för lite tryckare! Detta är tryckare i modern snabbare latinsk version - bachata ohlala. man bara stampar med varannan fot på varje takt, superlätt!
Aventura – Mi Corazoncito


Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-02 @ 23:44:43 | http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback