13 Februari - Mitt bästa kosttipsTillbaka till toppen

Jag tycker jag skrivit om detta så sjukt många gånger.
Men det bästa att äta är väl ändå sallad!?
Alla gillar tyvärr inte sallad och vi som gör det kan ju också bli lite less på det.
Så mitt bästa kosttips får bli en god dressing som gör att man får i sig salladen!

1 Vitlöksklyfta
0,5 tsk salt
0,5 krm peppar
0,5 krm cayenepeppar
0,5 krm paprika
0,5 dl olja
1 msk vinäger

Jag tycker inte man ska vara rädd för dressing! Man behöver ju inte dränka salladen i dressing,
men cayenepeppar är som sagt bra för kroppen! Paprika, peppar och vitlök har jag inte kollat upp, men det har
säkert ngt bra i sig. Olja behöver vi för att förbränna fett. Lite salt behöver människokroppen också få i sig.


Om man tränar bra så kan man äta dressing med gott samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback