stryk allt stressrelaterat!Tillbaka till toppen

Stress försämrar verkligen hälsan, som vi alla vet!
Om du har ett extrajobb som bara känns: neej jag vill inte diit, åh va jobbigt.
Så sluta.
Bara sluta!
Jag slutade mitt jobb igår.
Jag har försökt att vara positiv till det, och det enda positiva är att jag går mycket.
(det var ett säljar jobb man gic från dörr till dörr)
Men helt ärligt så går jag hellre runt med mina vänner, utan att min mobil vibrerar
med nya hets-sms varje halvtimma!
Visst, det kan ta emot att sluta när man känner att man har fina arbetskamrater och så
men om jobbet inte är helt hundra utan kanske bara 40, då är man inte sitt bästa jag!
Livet ska vara härligt och vi ska ta hand om oss själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback