första dagen på jobbet!Tillbaka till toppen

En smula nervös...
Idag ska jag ta bilder till min jobbidentifikation,
så de bad mig vara representativ och ha med legitimation osv.
Känns lite nervöst för detta är ett säljjobb och det har jag aldrig jobbat inom innan.
Det innebär att man går runt till folk och försöker skapa avtal om bredband och telefoni,
så det blir mycket promenader vilket är ett stort plus speciellt på våren!
Jag har egentligen ett annat jobb inom funktionshinder, men det är hemtjänst
så där går jag också runt mycket!

Det är jättebra att försöka få ett rörligt jobb om det går!
Jag hade ju kunnat jobba på boende eller kontor men man ska ta hand om sin hälsa:)



Något sånt här kanske? Haha.. gammal fotoshootbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback