nya löparbyxor från JC!Tillbaka till toppen




WOHOO
Idag när jag skulle springa såg jag att det duggade lite ute,
men det stoppade mig inte (hade redan fina träningskläderna på) och tur va väl det
för när jag väl sprang så var det som att jag sprang bort från det lilla regnmolnet:)
I början var det tungt. Sprang långsamt och fick håll direkt.
Men efter ett tag kom jag in i det och ibland kändes det som att jag flög!
ÄSLAR det känslan.
Som att jag är starkast och snabbast och lättast i hela världen.
balsam för själen


ps ang shortsen. jag är verkligen ingen expert på vilka träningskläder man ska ha på vilken träningsform,
men dessa hittade jag på jcrean för 50 spänn och tyckte de var sköna att springa i!
inte så tighta som jag skulle önskar men kanske skulle tagit xs så hade det funkat bättre.
(när de sitter riiiktigt tight tycker jag låren *dallrar* mindre och det gör det enklare att springa haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback