alkohol....... punktTillbaka till toppen




japp, eftersom min diettid nu overskridigt 3 veckor da jag endast atit under 900kcal
sa borjar nu upptrappningen, ni vet den dar man alltis misslyckas med.
men jag gor ett forsok!
har tankt sahar: en gang om dan far jag ata onyttigt OM jag haller mig inom det godkanda
dagskaloriintaget (som nu ligger pa ca 1100 kcal) betyder dock ej att ja kommer ata fettsocker varje dag..
och en gang i veckan far jag slarva lite grann.
jag valjer lordagar, men ar de nan fest pa en fredag sa blir det fredag den veckan.

igar va min forsta lordag.
sjalva slarvet borjade vid elvatiden pa kvallen och slutade typ kl tre
innehall: ca 1,5 stark(!) sot drink
             ca 0,5 sockerkramfylld chockladoverdragen munk (ooooooooobeskrivligt gott)

idag har jag lite smaangest, men detta KAN val inte gora att jag gar upp om detta ar mitt storsta slarv en gang i veckan?

behover jag papeka hur svart de va att inte ata hela munken?
Men vi va tre som delade pa en sa de hjalpte!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback