veckans vikt och tankarTillbaka till toppen

Hello sweeties.
Usch jag är fortfarande sjuk.
Jag vill springa! :(
Men vågar inte.. har dessutom ont i stortån, det är något fel på det.
Det är någon nerv som irriteras när jag går vet inte varför..

Okej dags att bli positiv!
Jag orkade inte väga mig igårkväll var så trött,
dessutom hade vi ju tentafirande.
Jag beställde skaldjurssoppa och fick tyvärr vitlöksbröd till.
Försökte att äta så lite av det som möjligt hehe.
Och sen blev det nästan ett helt glas rött, föll för grupptrycket.
whyy? jag var inte ens sugen...

Jaja, jag vägde i alla fall 61 innan middagen,
och nu ska jag försöka vara duktig hela veckan
för nästa vecka är det ju mars månads invägning och mätning!
Känns som en omöljighet att jag tappat centimetrar faktiskt, för jag har gjort det
de senaste två månaderna och jag var inte så stor från början..






säger det ingen, svarta strumpbyxor/leggins och en platt mage är det finaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback