tema 55: cilladieten, den bästa jag testatTillbaka till toppen

Yes jag måste säga att detta är den bästa dieten som finns.
Om man är jag dvs. Kanske funkar den på någon annan med?

Jag överåt ju tyvärr i tisdags tror jag det var,
så kände att några dietdagar som konsekvens fick väga upp.
Och de har gett sjuka resultat!
Efter jag ätit sådär mycket så vägde jag nästan 62 kilo igen.
Idag, 5 dagar senare när jag vägde mig stod det 60 kilo på vågen.
sick! (minns inte senast jag vägde 60!!!)

jag tror att alla måste hitta sin egen diet som utgår från en själv
och vad man kan tänka sig äta samma i flera dagar.
Detta är alltså min:
07:00 Havregrynsgröt (1dl) med ca 10 russin
11:00 Varma koppen (eller frukt om du inte har)
14:00 Lunch ca 500 kcal: får bestå av protein och grönsaker och lite fett
16:00 frukt (ej banan)
19:00 Havregrynsgröt (1dl) med ca 10 russin


Tiden spelar inte jättestor roll,
jag brukar lägga upp det i mitt huvud dag för dag beroende på aktiviteter som påverkar tiderna.


MEN jag kommer börja lägga till lite mer nu för jag vill inte gå ner så snabbt, det känns inte hälsosamt
eftersom jag inte är överviktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback