sötsug borta!Tillbaka till toppen

Igår smygvägde jag mig och såg att jag vägde 60 kilo, MEN
då kände jag att jag hade råd att äta massa choklad för att målet är 61 kilo nästa torsdag.
Det var obeskrivligt dumt gjort, men förde något gott med sig
Jag är så osugen på sånt som man kan bli nu, och det känns som det kommer hålla i sig!
Om man äter choklad på kvällen och inte gjort det på ett tag, så märker man vilken
skillnad det blir i morgonandedräkt. Så sjukt stor skillnad! (choklad=mycket sämre andedräkt)
Tror det har att göra med gaser som blir när socker bryts ner (samma med drinkar)
Så nu kör jag hälsosamt all the way tills nästa torsdag! Känner att jag kan säga det med gott samvete!
61 kilo! Belöning som väntar! Målet är i sikte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback