naturdiets drinkmix är skabbigare än skabbigastTillbaka till toppen

Nu pratar jag inte om smoothisen som man kan köpa i affären för de är okej.
Men de som man köper i pulverform och ska fixa själv.....
UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW!

Alltså.
Mjöl.
Mjöl + vatten + någon promille smaksättare.

Det är det vidrigaste jag någonsin druckigt.
Jag kommer aldrig klara av att leva på det.

Ni säger att det inte är hälsosamt och sådär.
Det som jag gillar med naturdiet är att man får i sig alla mineraler och sånt som man behöver.
Så man kan faktiskt leva på det.
Den är tanken att man ska dra ner på kolhydrater efter dieten så att man håller vikten nere.

Usch jag vet inte hur jag ska göra.
Alltså det var verkligen det äckligaste jag någonsin drukit.
Jag kan nog äta nästan vad som helst är inte så petig,
MEN att dricka nån småkornig semivätska... nej det funkar inte.

Återkommer med hur jag ska göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback