första utekvällen jag lyckats dissaTillbaka till toppen

Några av mina älskade vänner ska ut på fredag,
men dom har ringt mig på jobbet och jag kanske ska jobba då -
så jag hade något att skylla på wohoo!
Haha.
Känns jättegött för på jobbet går jag massa promenader helatiden,
bättre än att dricka litervis med vin och cider.

Nästa problem:
på lördagen fyller en vän år. Inte en partyvän, men en godis,kakor,läsk-vän.
Hur tackla?
Bara dricka massa vatten på en fest känns så tråkigt.
Får se hur jag gör...
man kanske kan va där nån timme bara och sen fly när frestelsen blir för stor?



keepin an eye on d price...



Vill börja naturdieten NU!
Går det? Har ju redan ätit frukost och midag..

Kommentarer
Sofia

Köp något gott mineralvatten och en naturdiet bar(finns i goda smaker!) att ha med så kanske det blir lite enklare att undvika godis kakor och läsk:)

2011-03-01 @ 16:07:07 | http://minsakalladetraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback