big ass failTillbaka till toppen

Varför skriver jag så?
Det är väl inte särskillt vackert? eller inspirerande?
Jo, för att this big ass fail is gon' get me a big ass (eller mage).
Jag totalt totalt misslyckades idag.
Kom in i som en psykos typ.
Inga känslor.
Bara ett obehagligt mantra i huvudet: du måste äta, du måste äta. ät mer. vad kan du äta nu? Ja, nu har du ätit detta vad ska du äta nu? du vill ha socker (fast det ville jag inte), jo det vill du, gör mat, ät mat.


aah. Jag blir galen.
På riktigt, är jag galen?
För just nu känner jag mig som en annan person.
I ca tre timmar åt jag konstant.
Nu i två timmar har jag mått riktigt dåligt och inte ätit någonting.
Men jag känner fortfarande att magen är helt uppsvälld och spänner.
Usch vilken äcklig känsla.

Gör inte som jag kära ni.
/rädd för vågen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback