one mistakeTillbaka till toppen

idag at jag en muffins och en attondels kaka tillo frukost. for att fira min van.
lunchen blev okej.
jag brukar ALLTID ha jattesvart for att ta motgangar och vilja sluta.
blir sa otaggad nar jag inte vet hur manga kcal jag atit.
MEN idag kanns det okej.
kanner mig svullen, men okej.
det kan ju inte varit mer an 300 i min frukost
och inte mer an 500 kcal i min lunch
sa teoretiskt skulle jag kunna ata 700 till kvallsmat vilken aldrig kommer handa.
men kanns enda lite sadar, eftersom sotsaker ar min storastora last.

mycket text nu javet men har helt enkelt inga bilder.
om 2 veckor ar jag hemma och kan blogga igen wohooo
kommer nog ocksa skaffa ett gymkort sa kan skriva mer om traning!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback