sex timmar själv i frankfurtTillbaka till toppen

Hej sööötnosar :) åäöåäö=skönt
nu är jag hemma efter en riktigt jobbig flygresa.
Det är jobbigt att äta som man bör när dygnet vänds totalt och man spenderar
sex timmar på en flygplats ensam full med bara massa choklad - men jag måste säga att jag lyckades.
När jag kom hem var det jättesvårt att inte överäta!
Vanan hemma sitter i, synd.
Men jag klarade att hålla mellanmålet litet, och tur det.
För jag har gjort en liten upptäckt:D
Väger nu 59 kilo! Egentligen borde jag väga mig precis på morgonen
eller innan jag l'ägger mig för att veta säkert men tror inte direkt det komer vara jättestor skillnad.
Till mina 171 cm har jag nu ett BMI på (hälsosamma)20,2

No way att jag ger upp nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback