bildbomb + saturday, im in loveTillbaka till toppen




Vilken sköönisdag!
Jag vaknade efter 11, vilket va gött för man missar frukost -
men också dåligt för man missar frukost.
En "power"walk tod jag mig efter nån halvtimma.
Inom citationstecken eftersom jag är sämst på att gå snabbt,
antingen springer jag - eller så chillar jag.
Men försökte!
Jag kände mig lite krasslig i halsen hoppas de går över...
Vågade endå inte springa eftersom jag varit utan kondisträning på en hel månad.
Avslutade med några asgrymma magövningar som jag måste förklara någon gång.





Sen blev det lunch: Lite köttfärs m. varma grönsaker, grönsaker+dressing och keso (älskarälskar)
Tyvärr var det keso m. 4% fett som köpts till min ära (och även kesella 10% som jag ska testa)
Men de va så himla snällt att jag inte hade hjärta att säga något, svårt dedär.




Sen gjorde jag iordning mig (faserna: Stressad--> lugn--> panik infann sig)
och åkte in till stan och affärer och min pojkvän. Vi gick runt ett tag men han var så trött så vid halv fyra sa jag
att vi kunde avsluta shoppingrundan. Köpte inga kläder alls så kände att jag förtjänade ett gott mellanmål:
5 bitars sushi, och de va perfeekt! (Tar bort allt ris när det ligger under och det mesta när det är i rullar)
Har saknat svenska matmöjligheter såå mycket haha




Sen åkte vi till lägenheter som ni kan se på bilderna. Sov ett tag men det känns för lyxigt så bloggar och photoboothar,
medan J fortsätter sova.
Funderar på vad mitt sista mål för dagen ska bli... Det är ju lördag (Slarvdagen) Men har faktiskt inte så stort slarvbehov. Hmmm....
Nått chokladkrämigt hade dock gett smaklökarna en rejäl omgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback