att tänka på innan du äter förbjudet...Tillbaka till toppen

Tänk: Jag har ätit det där en annan gång. Jag vet hur det smakar så varför smaka på det igen?
Eller: Okej, det där har jag aldrig testat. Men de är säkert äckligt ändå.


Tänk: Den där sockerkakan/chokladbollen/tårtan kommer tuggas till en sötsliskig fettsmörja som kommer åka in i min magsäck och sen upptas av fettceller mitt på magen. Dallerdaller.


Tänk: Det är värre att spy än att avstå från det där.


Tänk: Det där är bara skitmat. Äckligt. Om du äter det blir du automatiskt äcklig.


Täck: Usch, ät inte det där. Bara fetton äter sånt.


Tänk: på den fetaste personen du någonsin sett. Om han/hon var med dig skulle han/hon säkert vilja ha det där lika mycket som du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback