träningsveerk!Tillbaka till toppen

Nu känner jag smärtan.
Och den är idag inte lika välkommen som igår.
Igår var det bara lite ömmande i muslkerna.
Nu känner jag bara stel smärta hur jag än rör mig.
Vill bara ligga i sängen heela dagen.
Men nej, ska nog få in träning idag med!
Hur får vi bukt med träningsverk!?
Jo, genom stretching.
Jag glömde stretcha igår!
Eller jag kom på det när jag redan var påväg hem.
Försökte halvstretcha lite här och där,
men här var det för trångt,
och där stirrade någon gubbe (med all rätt om det varit en skeptisk blick,
vem stretchar offentligt? men detta var en suktande blick blää)
så jag fick vänta..
En timme efter träningen var jag hemma
stretchade jag men var ju redan kall i kroppen.
En typisk dansstretchningskombination
har jag i alla fall lärt mig under åren...
Skulle ni vilja se hur jag brukar göra?
Annars kan jag bara lägga upp ett youtubeklipp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback