tipstipstipsTillbaka till toppen

Just nu ger Light Life gratis konsultation och rådgivning om din kost!

Ring nummer 031-262222 för att få tid
eller anmäl på hemsidan. http://easylife.lifeclub.se/?pageName=start
Dom sysslar med livsförändrande livsstil som leder till viktnedgång
och hälsa, bra!

Nu låter jag som deras ambassadör men det är jag verkligen inte!
Blev bara så glad när jag såg deras vision!
Dde kommer säkert försöka få dig att bli medlem hos dom,
men vill du inte det så är det bara att tacka och ta emot av det goda:)


Kommentarer
viktbloggar

Hej! Nu har jag lagt till din blogg i listan hos viktbloggarna, hoppas du ska trivas! tipsa gärna dina besökare om sidan så att all underbar inspiration sprids ännu mer! Det finns även en bloggknapp man kan ha på sin blogg om man tycker att den passar! Koden till knappen finns under senaste inlägget, där finns även en facebook-dela knapp om man skulle vilja det =o)



Önskar dig en supermysig helg!

2011-01-07 @ 20:33:17 | http://viktbloggarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback