:O wowTillbaka till toppen

Ni är faktiskt några stycken som följer mig nu såg jag på bloglovin, va roligt!!
Nu blev jag ännu mer peppad att fixa detta!!

Jag har funderat lite på hur ofta jag borde väga mig,
eftersom min plan följa månadsvis.
Jag tror att det kan gå upp och ner väldigt om man
väger sig varje dag. Eller?
För mig blir det nog för stressande också..
Så tänker mig en gång i veckan,
bara för att hålla lite koll på hur det går.
Så imorgon blir det vägning!
Mätning högst en gång i månaden..
något annat känns inte så hälsosamt rent psykiskt.

Kommentarer
D

tycker en gång i veckan låter jättebra :) Lycka till med allt, börjar själv nästa vecka! Satsar på 2-3 kilo i månaden, känns jätteskönt att inte vara ensam och din blogg peppar verkligen.

2011-01-05 @ 15:16:52
Anonym

Grymt önskar dig all lycka med det! Känns verkligen jättekul att bloggen kan inspirera! Åh va glad jag blir!

2011-01-05 @ 15:40:20 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback