Kort presentationTillbaka till toppen

Nu är jag med bland viktbloggarna på http://viktbloggarna.blogspot.com/
så lite resumé..

Jag startade denna bloggen en dag innan 2011,
året jag kommer rubricera: mitt snyggår! i mina memoarer
Mitt mål är att gå ner ett kilo i månaden i elva månader.
Det är en relativt långsam viktnedgenång, men jag tänker långsiktigt!
Jag ändrar små saker i min vardag och det kommer ge livslånga resultat!

Startvikt: 65
Nuvarande vikt: 64
Målvikt: 53 (Höjs om jag känner mig ohälsosam då den siffran närmar sig)

Varje dag har jag ett litet tema/tips
för att göra det lite roligare.

Welcome!!




Träningskläderna på nu kööör vi!
Fast inte nu, det är ju jättesent. Godnaaatt! Sömn is king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback