fällor fällor fällorTillbaka till toppen

Idag var jag i kyrkan. En äldre dam fyllde år så vi hade
fixat med tårta och lite presenter för att överraska henne.
Typiskt exempel på när man bara måste vara med
och äta för gemenskapen!
Eller man måste inte, men vill!

Lyckligtvis lyckades jag smussla lite så jag fick en bit
med mycket frukt och lite tårtbotten!
Sen kunde jag pilla ut (lite sockersmetade) hallon,
kiwi och banan.
Och lite tårta lämnades minsann kvar på tallriken!
Kände mig helnöjd!

Sen att jag tog en chokladbit här hemma..
Det stör mig inte så mycket faktiskt,
med tanke på att "förr i tiden"
hade jag säkert tagit tio!



Cilla 1 - Tårta 0

(alladinchoklad 1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback