En titt på mina målTillbaka till toppen

Denna målplan satte jag upp i början på året:

"Januari: 64 kg (belöning neulash)
Februari: 63 kg (belöning 3 solningar)
Mars: 62 kg (belöning ansiktsbehandling + få ögonbrynen fixade)
April: 61 kg (belöning brazilian blowout)
Maj: 60 kg (belöning resa/permanent hårborttagning)
Juni: 59 kg (belöning massage/spa)
Juli: 58 kg (belöning boka PT en timme)
Augusti: 57 kg (belöning koncert)
September: 56 kg (belöning gymkort)
Oktober: 54 kg (belöning massage)
November: 53 kg (belöning ögonoperation - slippa linser)
December: 53 kg (belöning resa/permanent hårborttagning)"

Men eftersom jag gått ner mer än jag trodde i början så modifierar jag lite:

Januari: 62 kg (belöning salsa!)
Februari: 62 kg (belöning 3 solningar)
Mars: 61 kg (belöning ansiktsbehandling + få ögonbrynen fixade)
April: 61 kg (belöning brazilian blowout)
Maj: 60 kg (belöning resa/permanent hårborttagning)
Juni: 59 kg (belöning easytone)
Juli: 58 kg (belöning boka PT en timme)
Augusti: 57 kg (belöning neulash)
September: 56 kg (belöning gymkort)
Oktober: 54 kg (belöning massage/spa)
November: 53 kg (belöning ögonoperation - slippa linser)
December: 53 kg (belöning resa/permanent hårborttagning)

Jag är så rädd att jag går upp igen så denna månaden
vill jag bara fokusera på att hålla vikten nere
eftersom jag tränar så mycket,
så måste jag ta in det i beräkningen eftersom muskler
väger mer än fett!

Jag ändrade även min belöning till salsa istället för neulash
eftersom jag är riktigt sugen på salsa och det är bra träning!!
Och jag bytte koncert mot neulash eftersom jag inte
ens har koll på vilka artister som kommer till sverige än!

Så nästa vecka börjar min första salsa lektion!
Jag fick betala 1100 kronor för 12 gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback