Dag 23 - att vända det ondaTillbaka till toppen

Hej mina kära!
Idag är jag FETT arg.
Varför?
Jo för jag skulle vara duktig och åka till dansträning klockan 12.
Ser ni klockan? Jag missade min buss. Med en minut.
Och skulle därför bli 20 min sen till klassen.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så sjuuuukt störande.
MEN. Det är inte helt för sent.
För det finns en dansklass klockan ett,
och en kl 2.
En kl 3, kl 4 och kl 5.

Och jag ska vara så grym som jag aldrig varit idag.
Jag ska vända all denna ilska,
(som även beror på att ingen kunde följa med mig idag)
och jobba arslet av mig.
Och bara för att jag egentligen just nu vill ge upp
så ska ja jobba ännu hårdare.
Peace! / angry bitch


p.s. fick roligaste kommnetaren någonsin nyss.
Som trots allt jobbigt fick mig att le.
Hon frågade om det var jag på headern.
Det kanske är fler som tror hehe?
Det är jessica Alba,
min inspiration. Inte jag. :)

I slutet på min resa tänker jag min att jag ska kunna
ta en likadan, snyggare, bild på mig själv! ;)

Kommentarer
ida

HAHA oj vare jessica alba , haahah

men isf är du väldigt lik hennne :D

2011-01-23 @ 13:54:17 | http://afakesmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback