Dag 19 - armar!Tillbaka till toppen

Nu ska ni få bästa träningstipset när det gäller armar!
Mina armar blir i alla fall sjuukt snygga när jag gjort detta typ
3 gånger i veckan under kanske fem veckor.
Börja med ena armen:
1: rakt ut
2: rakt in (ska vara 90 grader)
3: ut igen (samma som ettan)
4: upp (med kontroll)
Gör detta i takt till musik.
Hela kombinationen 16 gånger.
Sen byter du arm, men den "vilande" armen
är alltid i läge 1.
Sen med båda.
Med ena.
Med andra
Med båda 8 gånger.
Ena 10
Andra 10.
Avsluta med cirklar.
Det ska verkligen värka i dela armarna,
gör det inte det så slutar du för snabbt!
Man kan nog hålla på i en hel låt så försök ha det som mål!


Tänk på att inte bara slänga med armarna. Spänn dem konstant
och kontrollera dem så att de rör sig dit du vill!


Så detta, tre min om dagen, tre gånger i veckan i fem veckor!
Vem är med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback