Dag 13 - värmeTillbaka till toppen

Värme görö att reaktioner i kroppen sker snabbare.
Det är fakta.
Alla har vi väl märkt att man känner sig lite smalare efter
en vecka i något varmt land?
Jag tror stenhårt på att värme hjälper till vid
viktnedgång. Jag har en värmeslinga i sängen
eftersom att jag annars ligger och fryser om natten,
vilket inte kan vara hälsosamt.

Så klä på er varmt under detta kalla halvår!

Jag brukar ibland tycka det är jobbigt med lager på lager,
för att man bara ser större ut, men allt handlar om
material!

peak preformance brukar vara bra på tunna men varma material :)

Kommentarer
Njae

Alltså, du bränner ju mer fett om kroppen måste arbeta för att hålla värmen.

2011-01-12 @ 12:27:52
Anonym

Det stämmer att kroppen får arbeta mer, men det är kortsiktit. Den lägger på sig fett långsiktigt eftersom att fett isolerar från kyla!

2011-01-12 @ 14:51:21 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback