börjar känna mig hälsosam!Tillbaka till toppen

Nu har det snart gått tre veckor och jag känner verkligen skillnad i kroppen!
Förut när jag tex gick upp för en trappa så bara kände jag mig tung och stor.
Nu känner jag mig stark!
Magen hoppar inte omkring lika mycket när man springer hehe,
och då blir det lättare att träna!
Idag på dansträningen så började vi hoppa på dacehallen
och jag kände: detta skulle jag kunna göra hela lektionen!
Har ni känt så också?
If not, det är värt allt att få den känslan så jaga den!!




Be badass, badass ! :)

Kommentarer
itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

2011-01-19 @ 23:30:29
itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Jag tryckte visst för snabbt ;)



Men tack för tipset. Ska bli kul och se vad folk säger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback