årets första träningTillbaka till toppen

På terminerna dansar jag alltså. Men under "loven" finns inga dansklasser.
Det är lätt att bli bekväm när ens måsten försvinner!
Jag har också varit väldigt förkyld så har inte kunnat träna.
Tänkte ha ett yogapass, som en lätt uppvärmning eftersom jag inte tränat på länge,
men TVn var upptagen.
Lätt att ge upp då!
Men jag gjorde i alla fall lite styrka.
Klassikerna:
situps, 24st
armhävningar(knä), 6st
knäböj, 6st
Skäms  för resultaten.
Jag brukar aldrig träna utan uppvärmning men denna gången
kändes det inte så farligt att göra det eftersom jag misstänkte hur lite det skulle bli.
Min kropp klarar betydligt mer egentligen!
Detta visar hur snabbt man förlorar sin styrka om man slutar träna!!
Men alltid börjar man någonstans.
Kom igen nu snyggingar, slå mig! Det kan ni!!!
(i framtiden kommer det bli betydligt mer intressanta och genomtänkta träningar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback