månadens vägning och mätningTillbaka till toppen

62 kg (start: 65)
bröst: 88 (90)
midja: 70 (72)
mage:84,5 (87)
höftben: 87 (90)
rumpa: 94,5 (97)
höfter: 96 (100)
höger lår: 55,5 (56)
vänster lår: 57 (57)
höger vad: 36 (35)
vänster vad: 35,5 (35,5)

Jag är jättenöjd!
Jag har tappat 1,5 cm på mage och midja denna månaden och jag tror faktiskt att Loreal slim kan ha något med det att göra, men det är ju svårt att säga.

Tack till er som peppade mig att inte ge upp!

Min belöning denna månaden om jag lyckade hålla mig vid 62 (VILKET JAG GJORDE WOOHOO) skulle vara tre solningar, men jag har bytt ut den mot en mer
hälsosam belöning. Jag har ett paket att hämta ut på posten så ska visa er sen vad det är!


Men nu är jag lite rädd.
Denna månaden kommer jag verkligen ta ett steg längre.
Jag har inte vägt mindre än 62 på så länge som jag kan minnas.
Är det ens möjligt för mig?
Det känns som en sorts fast gräns.
Men det är en utmaning jag är redo att ta!
Nu köör vi!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback