idag ska bli en bra dagTillbaka till toppen

Nu har jag ätit min älskade frukost och det känns lite som man tryckt på reset.
Jag har alla möjligheter att göra detta till en grym dag!

Kommer vara hemma till två så då kan jag äta precis så bra som jag vill.
Men ska på middag vid fem... alternativt vinprovning.
Men jag ska vara duktig :)





Köpte dessa snyggingar för 75kr för nån vecka sen på Carlings.
Inte riktigt bestämt om jag ska ha dem som träningsbyxor eller dressa upp dem med höga klackar och nån
snygg tröja...

Kommentarer
cilla

Jaaa mitt rum är väldigt stökigt men så är det bara med mig. 'Man kan inte va bra på allt haha.

2011-02-23 @ 08:18:35 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback