heloo best blog ever ;)Tillbaka till toppen

Testade den "ljuvliga" röran nedan innan middagen. Obeskrivlig smak alltså haha!!!
Menmen allt går, man behövde ju bara ta en tesked.

Efter magsmältningsdrinken blev det bra mat: Råris med kyckling utan skinn, sallad och lite sås.

Nu har jag precis sovit lite middag ska snart och OCH TA EN SPRINGTUR

va säger ni om det då? :)

(lite halvt kan man säga att jag är lite överduktig nu för att jag har dåligt samvete
över att jag ska gå ut senare... men jag ska försöka festa duktigt)



Nuvarande löparskorna!

Kommentarer
BEAUTY SECRETS

Kom just på att jag måste börja träna nu!!

Vill köpa några bra skor först!:D



Hoppas du har haft en skön helg!<3

2011-02-13 @ 10:46:17 | http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback