Dag 46 - stressa nerTillbaka till toppen

Detta säger jag lika mycket till mig själv.
Man plockar på sig massa små stressmoment som inte ser ut som mycket,
men tillsammans blir det en stor fet stresshög.
Dags att rensa!!
För mig är sånt:
Att köpa saker på tradera
Låna och lämna biblioteksböcker
Träffa vänner
Gå ut på krogen (haha)
Mitt stökiga rum
Plugget
Att åka till och hem från pojkvännen sent
Så nu stryks saker för en tid!
Stress gör att kroppen binder mer fett!

Tänk om de enda jag kan göra är att träffa vänner, pojkvännen (på dagen) och plugga!
Skulle va så skönt!
Och träna men det är inte stress bara awesome :)




Glömde slänga in en bild på årets första springtur!
Jag må se dödligt nyvaken ut men jag var stålkvinnan på banan vill jag lova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback