Dag 45 - special daysTillbaka till toppen

Idag är det alla hjärtans dag.

Det kan lätt bli alla gele,ckoklad- och kladdhjärtans dag eller hur?
Antingen för att man inte firar med någon och är ledsen och ska "tröstäta"
för att man "förtjänar" det (att äta skräp?)
Hehe många citattecken nu men det är ju så sjukt beteende!
Och om man firar med någon så tycke man det är mysigt ätt äta sånt.
MEN man är alltid två om att bestämma vad som ska göras!

Jag tar mig själv som exempel. Ska laga och äta middag med min pojkvän.
Han är en sucker för kött så det ville han ha, men då frågade han mig vad jag vill ha till.
Det är då man inte ska fnittra hihihi ja vet inte vad vill duu?? *blinkblink*
Utan jag ja sallad med någon god dressing till. Och jag tänker även att man kan göra sparris i ugn. (0 kalorier)
Så nu blir det så:)
Han sa att han nog vill ha potatis med, men det behöver man ju inte ta flera kilo av om det finns sallad att välja!

Sen ska jag träffa min kompis för att hon inte har någon att fira med.
Och jag försöker få henne till ett badhus med mig! (istället för godis och film)
jag lockar med att säga bubbelpool till henne, för att få in spa-känslan efter som hon hatar att simma
men jag ska nog få oss att simma några längder haha.
Ha en fin alla hjärtans dag.
Om du firar den själv så kolla på vad jag skrivit på temat "när du har en dålig dag"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback