Dag 33 - belöningar ;)Tillbaka till toppen

Det är jätteviktigt att man belönar sig själv för att man kämpar! Det är verkligen en kamp att bryta mönster i vardagen! Belöningar blir som en positiv förstärkning och gör att man klarar av att hålla ut längre. Det är helt enkelt pykologiskt (läser om sånt nu på universitetet).

Du väljer själv om du vill ge dig belöningen varje vecka, varje dag eller varje månad. Jag tycker att varje vecka känns bäst egentligen men jag ger mig en belöning varje månad eftersom jag vill ha större belöningar ;)

I januari gick jag ju ner till 62 kilo, fast målet var 64 kilo. Då ansåg jag att jag förtjänade en belöning! Jag köpte salsalektioner och kommer börja idag.
Denna månaden är mitt mål att hålla vikten nere. Klarar jag det så ska jag få sola 3 gånger!!! Det är en stor belöning eftersom det egentligen kan vara farligt och därför gör jag det inte bara hur som helst. Men åååh va bra det är för mitt psyke!





Det är så sjuukt snyggt med solbruna blondiner btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback