äcklig helgTillbaka till toppen

Alltså.
Det är så inte värt att gå ut! Man slösar bort sitt liv, seriöst!
Man betalar fett mycke pengar, för fattiga klubbar som är halvfulla.
Och dessutom har man höga skor som gör att man inte kan dansa och
förstör sina fötter,
man har äckligt smink som täpper igen porerna så hyn blir hemsk.
Man vänder på dygnet helt så sömnen blir lidande.
Man äter massa skitmat jättesent.
Man sabbar tillfället att plugga så man är i fas i skolan,
istället för att ha ångest för allt man borde göra.
Ens rum blir helt stökigt för alla kläder man slänger på golvet och sängen när man bestämmer
vad man ska ha på sig.
Man dricker kalorisprängfyllda drinkar som ger äcklig andedräkt dagen efter.
Man blir helt klibbig och ofräsch av den svettiga atmosfären trots att man var
hur fin som ren som helst när man gick dit.
Åh, man förstör sig själv totalt!
(och bloggen blomstrar inte precis)

Näe.
Nästa gång jag går ut ligger lååångt i framtiden vill jag lova.

aja. en bild eller två får man i alla fall för mödan.



jag och underbara merni som puttar bort äckeldansande killar




ajabaja cilla. inget mer sånt nu..

Kommentarer
Simona

Vilken fin blogg du har! Va ute igår jag med.... det är så sant som sagt! Jag är så trött på hela grejen :(

2011-02-13 @ 23:39:46 | http://50kilo.shapemeup.se
① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺

fin blogg :) läs gärna min text på min blogg :)

2011-02-13 @ 23:54:14 | http://sarasaariioniitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback