6 feb - Mål med träningenTillbaka till toppen

Mitt mål är att jag ska komma till toppen av min fysiska förmåga!
Jag vill kunna springa utan att jag känner att magfettet studsar och hämmar mig!
Jag vill kunna gå upp i trappor snabbt och lätt utan att det är jobbigt!
Jag vill kunna bära hem matkassor utan att det direkt börjar värka i axlarna och armarna!
Jag vill bli pigg och nöjd med mig själv!
Känna mig fräsch - alltid. Jag vill kunna gå hem till någon och äta gott utan att få ångest -
för att jag ändå äter så bra och tränar så bra i övrigt!

Och jag vill se skitsnygg ut i magtröja
och jag vill ta en likadan bild på mig som jag har i headern på Jessica Alba
och jag ska vara minst lika snygg - om inte snyggare!

Kommentarer
malin

Du är så otroligt vacker :) Jag är säker på att du kommer kunna ta en mycket finare bild än headern du har. du inspirerar med din blogg. Tack!

2011-02-08 @ 18:29:56
cilla

:O wow tack! Vill verkligen inspirera andra, åh blir så glad!

2011-02-08 @ 18:40:19 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback