25 februari - belöningarTillbaka till toppen

Passande ämne? ;)

Mina belöningar får jag månadsvis, men bara om jag håller målen jag satt upp!

Såhär ser min belöningsmall ut:


(Startvikt: 65 kilo)

Januari:     62 kg (belöning 12 salsalektioner)
Februari:    62 kg (belöning Reebok easytone)
Mars:         61 kg (belöning ansiktsbehandling + få ögonbrynen fixade)
April:          61 kg (belöning brazilian blowout)
Maj:           60 kg (belöning resa)
Juni:           59 kg (belöning permanent hårborttagning)
Juli:            58 kg (belöning boka PT två timmar)
Augusti:      57 kg (belöning neulash)
September: 56 kg (belöning gymkort)
Oktober:     54 kg (belöning två massagetimmar)
November:  53 kg (belöning ögonoperation - slippa linser)
December:  53 kg (belöning spa)

Belöningar är extremt viktigt för att jag ska kunna hålla motivationen uppe.
Att jag får se svart på vitt(rosa), en realistisk bild av hur jag ska nå mitt slutgiltiga mål,
och samtidigt kan koncentrera mig på en månad i taget - en belöning i taget det motiverar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback