1 feb: Min idrottsbakgrundTillbaka till toppen

Varje dag denna månaden kommer jag ha en lite personligare text om mig och min träning!
so here it goes..
När jag gick på lågstadiet började jag ta balettlektioner. Men jag tyckte att det var lite töntigt så efter en termin slutade jag. Men tack och lov fortsatte jag ändå dansa! Jag började dansa streetdance. Och höll på tills jag var elva.
Då fick man börja dansa funkjazz på dansskolan jag gick på, och eftersom man inte fick det när man var yngre så tyckte jag att det verkade coolare.
Så då slutade jag street och började dansa funkjazz! Det gick bara "stora tjejer" på funkjazzlektionerna.
De var så otroligt snygga och jag var bara cilla. Men de blev min inspiration, och jag ville alltid visa
att jag också passade in med dom så jag kämpade för att vara lika duktig om inte duktigare!
Jag gick även på basket en termin.. jag var kanske 15, och det var verkligen grymt utmanande och roligt! Men eftersom alla andta var mycket duktigare, för att jag "börja när jag var så gammal" Well, så resonerade jag då i alla fall. Det och det faktum att det kostade endel
var anledningen till att jag slutade.
När jag blev 17 så började jag dansa street igen, och det håller jag på med fortfarande!
Men nu ska det alltså kombineras med salsa en gång i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback